Re: Anonim

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 01:18:53 MET

Nina wrote:
> Czy uważasz, Jacku, że Internet jest innym, lepszym światem? Takim,
>w którym można być kimś, kim nie ma się szans zostać w realnym życiu?
>A może raczej być kimś, kim się _jest_ - w głębi duszy? Prawdziwym sobą,
>wolnym i szczęśliwym?

tak - kiedyś pewna osoba powiedziała mi nawet, że w Internecie szuka
idealnych złudzen - ale nadal nie może ich znależć

> ...Czy Usenet wydaje Ci się potencjalnym rajem utraconego
>dzieciństwa, pełnym przyjaciół, mówiących do Ciebie tajnym imieniem,
>gdzie można bawić się w bycie codziennie kimś innym, mówić, co się chce
>i nie troszczyć się o jutro?... Gdzie mogłoby być tak pięknie - gdyby
>tylko rodzice/dorośli/admini zechcieli zrozumieć, że w tej zabawie nie
>ma nic złego... ;)

a dlaczego oczko na końcu? :-) przecież to co napisałaś mogę wziąć zupełnie
na poważnie i się pod tym podpisać... jeszcze żeby tylko były jakieś wirtualne
misie.. (nie MSIE!!!)

PS. zrezygnowałem nawet już ze Sceny na korzyść Usenetu... :-) tylko nie
    podawaj publicznie do wiadomości mojego handle'a ;-)