Re: Anonim

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 12:48:25 MET

Jacek Popławski wrote:

>może na wszelki wypadek od razu ci powiem, że mam 19 :-)

Chyba jestem jasnowidzem -)

>na pewno burzyć do końca? czy tylko burzyć stare opuszczone chatki, aby
>w ich miejscu wybudować wielkie, betonowe bloki ? ;)
>(ops, niezbyt romantycznie to wyszło...:)

Bliżej 15-16 - burzyć bez zastanowienia (sam taki byłem), bliżej 23 roku
życia i jak jeszcze żonaty/dzieciaty - już zaczyna gadać bardziej po ludzku.

>hmmmm.. czy naprawdę tak o mnie myślisz? czy w dyskusji nie używam
>argumentów? czy używam osobistych aluzji i ciosów poniżej pasa?

Nic nie jest białe ani czarne. Ja piszę o ludziach w pewnym przedziale
wieku właśnie generalizując. Bynajmniej nie o Tobie.

>niekoniecznie
>ale gdy już _on_ próbuje nawiązać kontakt - nie uciekać :-)

Nie uciekać i co dalej?

>czyli instynkt ważniejszy od umysłu?

W tym przypadku to nie wiem czemu instynkt (może skin śmierdzi to może
zmysł), ale .. instynkt? Chyba doświadczenie?

>gdy do siebie dzwonimy - musimy podawać imię, ale co jakiś czas równie
>dobrze możemy powiedzieć do siebie trochę inaczej ;-) no ale to już
>zupełny offtopic :-)

Uważaj bo nie będę dwa razy powtarzać (to cytat z Allo,Allo - leci powtórka
na POLSAT2): "A uważałeś za stosowne żeby się przedstawić swojej dziewczynie
jak ją poznałeś czy używasz pseudonimu?"

Nie chodzi o aliasy typu "misiu" itp - czy Twoja dziewczyna od Ciebie
dowiedziała się jak się nazywasz (mniej więcej definicja pojęcia "przedstawienie
się") czy zna Cię "anonimowo" czyli tylko i wyłącznie pod pseudonimem?
Wiesz, bez urazy - ale nigdy nie wiadomo, gdzie ten mityczny ksiądz
ma swoje wtyki, może założył gdzieś podsłuch? -)

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.