Re: Anonim

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 08:41:47 MET

Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> wrote:

> może na wszelki wypadek od razu ci powiem, że mam 19 :-)

No jak ladnie :) Prosze prosze :):) Strzal w dziesiatke.

> hmmmm.. czy naprawdę tak o mnie myślisz? czy w dyskusji nie używam
> argumentów? czy używam osobistych aluzji i ciosów poniżej pasa?

Nie, ale jestes w typowy dla tego wieku sposob, zasklepiony w swoim
naiwnym idealizmie i np. czesto zamiast argumentow lubisz sobie pokpiwac.
Wydaje Ci sie ze rozumiesz problemy znacznie lepiej, bo przeciez wszystko
jest wylacznie czarno-biale a inni dokola tworza rozne niepotrzebne i
nadmiernie skomplikowane protezy rzeczywistosci. Brakuje Ci tej odrobiny
samokrytycyzmu lub jesli wolisz zwatpienia.
To bylo dosc personalne ale sam zapytales :)

> niekoniecznie
> ale gdy już _on_ próbuje nawiązać kontakt - nie uciekać :-)

Roznie pewnie rozumiemy proby nawiazania kontaktu.

> czyli instynkt ważniejszy od umysłu?

Raczej zdrowy rozsadek nad nadmierny idealizm.

--
Marcin Debowski
/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl