Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 23:34:49 MET

Seonet Polska Sp. z o.o. wrote:
[...]
> W odpowiedzi na pytanie Pana Jacka Konikowkiego (caly fragment listu na
> samym dole), redaktora gazety Internet:
> Zgadza sie, w naszej reklamie mozna znalesc nastepujacy fragment tekstu:
> "Oferujemy opublikowanie stron Panstwa firmy w Internecie na serwerze w
> Polsce oraz USA, ze wzgledu na niewidocznosc polskiego Internetu za
> granicami kraju."
>
> Pyta się Pan, czy jest to zgodne z prawdą?
>
> Odpowiedz jest TAK i zaraz objasnie przykladem z życia.
[...]
A ja Pana informuję, że jest to kłamstwo.
Od kilku miesięcy przebywam w Niemczech i prawie codziennie czytam
internetowe wydania Rzeczypospolitej, Gazety Wyborczej i Głosu
Wielkopolskiego. Słucham też na żywo internetowego wydania Programu III
Polskiego Radia. Codziennie korzystam z konta na serwerze w Poznaniu.
Itd. itp.
Połączenia są wolne, czasem się zrywają, ale nie można powiedzieć, że
Polska jest niewidoczna z zagranicy!
MS

--
          Michał Sobkowski    mailto:msob_at_ibch.poznan.pl