Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 00:00:07 MET

Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl> wrote:
[ciach]

> [...]
> A ja Pana informuję, że jest to kłamstwo.

To ja mam pewną kwestię, ale nie wiem czy można? ;)
Ja nie bedę wnikał czy jest to kłamstwo czy nie, wiem, że gdy byłem w
zeszłym roku w _Szwecji_ - łączyłem się bez problemów z polskimi stronami,
demonstrowałem także pewnej znajomej możliwość słuchania polskiego radia
przez internet, przeczytałem pocztę na swoim koncie (telnet) - wszystko
odbywało się w godzinach "największego" ruchu w sieci...

--
                 _[   Łukasz Trąbiński   ]_
pgp key: finger:lukasz_at_inx.pm.waw.pl, sys adm @wsisiz.edu.pl