Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 00:56:21 MET

Michal Sobkowski wrote in message <3648BF89.86C4A669_at_ibch.poznan.pl>...
>A ja Pana informuję, że jest to kłamstwo.
>Od kilku miesięcy przebywam w Niemczech i prawie codziennie czytam
>internetowe wydania Rzeczypospolitej, Gazety Wyborczej i Głosu
>Wielkopolskiego. Słucham też na żywo internetowego wydania Programu III
>Polskiego Radia. Codziennie korzystam z konta na serwerze w Poznaniu.
>Itd. itp.

Trawestujac 'ruskie' powiedzenie :
'Kurica nie ptica, Niemcy nie zagranica'.

Problemem jest przepustowosc laczy z USA.
A tak na marginesie calej przedmiotowej dyskusji - jakaz ona typowo polska.
Nieuczciwa reklama, ukradl, oszust, zabic, zaspamowac, bombmail, killfile,
plonk, bot, do sadu, powiesic, ja bym go sk... etc.
A to, ze NASK, providerzy, TePSA, inni operatorzy, callbackowcy i cala
rzesza
podmiotow majacych zwiazek z Internetem w Polsce (prasa!) niewiele robia,
zeby
spowodowac poprawe transmisji ze Stanow osiagajacych w porywach 128
bytes/sec
to juz nikogo nie interesuje. Przede wszystkim nalezy zajac sie nieuczciwa
konkurencja, wytknac rywalowi jak najwiecej bledow, a nie wspolpraca dla
wspolnego pozytku.

A maluch na Autobahnie w Niemczech tez jest widoczny, zas jego predkosc
jest proporcjonalna do tejze widocznosci. Jezdzilem maluchem do Reichu,
to wiem. Niestety bylo to w czasach, kiedy jeszcze nie bylo nawet
"Rzeczpospolitej".

Pozdrawiam,

Moi