Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: -=# Cait Sith #=- (CaitSith_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 23:51:17 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
>A poza tym to kodowanie wymaga administrowania on-line baza.
>A takie systemy dla milionow uzytkownikow na taka skale,

A jak myslisz, co TPSA robi do tej pory? A gdzie ona trzyma nazwiska i
adresy swoich klientow? W notesikach? I jakie miliony? Jak na razie 8
mln. Z tego maksymalnie polowa zadzwoni kiedykolwiek na internet. Co
to jest 4 mln? Tyle co nic.

>(miliony logow
>dziennie) nie sa stosowane ze wzgledow bezpieczenstwa.

Jakie miliony logow? Ty uwazasz, ze TPSA mialoby zapisywac wszystko,
co robil dany czlowiek, na jakie serwery wszedl, co wpisal, jaki mial
transfer?! Skad Ty to wziales. Jedyne, co powinni zapisac, to o ktorej
sie zalogowal i o ktorej wylogowal. A tego typu system TPSA stosuje od
lat na o wiele wieksza skale (billing normalnych rozmow).
Zapisywanie kto i co zrobil nalezy do adminow serwerow, na ktore
wchodzi dany czlowiek (identyfikowany tym Twoim idxxx).

>Kto dostanie baze, ten ma identyfikacje.

Spoko, ale to nic nowego. A ten, kto dopusci do jej wycieku traci
robote w jakiejkolwiek firmie na terenie kraju. I jeszcze do wiezienia
moze isc (vide ustawa o ochronie.. ble ble ble).

A zreszta dlaczego w ogole pojawiaja sie tutaj te posty o
identyfikacji? Cos ma sie zmienic? Bo ja pierwsze slysze...

--
-=# Cait Sith #=-
I. Nie bedziesz cytowal listow calych.