Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: -=# Cait Sith #=- (CaitSith_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 23:51:13 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Ale gdy bedzie identyfikacja to niech bedzie bezpieczna w sensie
>jednoznacznosci
>i identyfikator nie bedzie dublowany przez wielu uzytkownikow.

I z tym sie kazdy zgodzi.

>I niech bedzie baza identyfikacyjna on-line ,

Ale to jest w ogole niedopuszczalne. Nie moze byc zadnej dostepnej
publicznie bazy! Ustawa o ochronie danych ... ble ble ble.

Identyfikacja moze byc, ale niedostepna dla ogolu (w sensie -
mozliwosci poznania, kto ma jaki identyfikator) - tylko prokuratura!

A zreszta dlaczego w ogole pojawiaja sie tutaj te posty o
identyfikacji? Cos ma sie zmienic? Bo ja pierwsze slysze...

--
-=# Cait Sith #=-
I. Nie bedziesz cytowal listow calych.