Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 23:37:44 MET

Dawid Kuroczko wrote:
>Czyli będzie mniej więcej tak jak jest teraz.

a co widzisz w moich nagłowkach?
porównaj nagłowki z tamtego postu z obecnym
czy numer ppp jest ten sam?

>Jeśli dobrze rozumiem, dzięki "udoskonaleniu" logowania będzie można
>ustalić dodatkowo, że to ta sama osoba napisała wszystkie artykuły
>z tym "From: ", dzięki jakiemuś unikalnemu identyfikatorowi (czy jakoś
>tak), _ale_ nadal nikt nie będzie znał Twojego numeru telefonu, chyba
>że skorzysta z informacji z Twojego "From: " (jeśli podałeś prawdziwe)
>i książki telefonicznej.

przecież WŁAŚNIE O TO CHODZIŁO cały czas darius jack'owi - a przynajmniej
tak ja to zrozumiałem - natomiast wszyscy na to odpowiadali mu, że jest
głupi i się nie zna - i tego DO TEJ PORY nie rozumiem

on pisał, że jeżeli podam swoje nazwisko na newsach - to każdy, niezależnie
od tego czy ma bazę tpsa czy nie - będzie mógł skojarzyć ident z moim
nazwiskiem - jeżeli gdzieś w sieci podam swój numer telefonu - to ktoś
kto ma do tego maila/postu/zamówienia dostęp będzie wiedział, że ten
ident oznacza ten numer telefonu - czy mam zacytować odpowiedzi grupowiczów
na ten zarzut? a może wystarczy jak podam message-id?

>Dzięki temu, jeśli J. Random Tepsiarz postanowi się pod Ciebie podszyć,
>będziesz mógł poprosić TPSA o ustalenie co za #$%$#^$%^@# napisał
>na newsy artykuł z Twoim "From: ".

a teraz nie mogę?
mam czas wysłania postu i numer ppp - gdzie jest różnica?