Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: Dawid Kuroczko (dk_at_PLEASE--REMOVE--THIS.ssw.krakow.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 18:37:57 MET

Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> pisze:
: Przeczytałem prawie całą dyskusję na temat jawności połączeń z 0202122
: (i tematach pochodnych) i nie rozumiem jednej rzeczy. Ktoś stwierdził, że
: po wprowadzeniu stałej identyfikacji (tzn. nie losowej jak teraz) będzie
: można łatwo skojarzyć identyfikator z imieniem, nazwiskiem, nr. telefonu,
: etc, etc... Brzmi to sensownie - bo przecież gdy wyślę np. newsa i będzie
: tam podany mój ident oraz moje nazwisko to jest naturalne że każdy kto
: tego newsa przeczyta będzie mógł te dwie rzeczy ze sobą skojarzyć.

Czyli będzie mniej więcej tak jak jest teraz. Aktualnie J. Random Tepsiarza
można rozpoznać po jego "From: " w nagłówkach oraz adresie dial-up, który
dostał podczas połączenia.

Jeśli dobrze rozumiem, dzięki "udoskonaleniu" logowania będzie można
ustalić dodatkowo, że to ta sama osoba napisała wszystkie artykuły
z tym "From: ", dzięki jakiemuś unikalnemu identyfikatorowi (czy jakoś
tak), _ale_ nadal nikt nie będzie znał Twojego numeru telefonu, chyba
że skorzysta z informacji z Twojego "From: " (jeśli podałeś prawdziwe)
i książki telefonicznej.

Dzięki temu, jeśli J. Random Tepsiarz postanowi się pod Ciebie podszyć,
będziesz mógł poprosić TPSA o ustalenie co za #$%$#^$%^@# napisał
na newsy artykuł z Twoim "From: ".

#ifnded DARIUS_JACK
Jeśli źle rozumuję, proszę by mnie ktoś poprawił. :)
#endif

   Pozdrawiam,
       Dawid Kuroczko

--