Re: Nieuczciwa (?) reklama ?

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 22:53:39 MET

Darius Jack napisał
[ciach]
Odplonkowałem cię na próbę.

>Czy kazdy temat musi sie konczyc bzdurnym komentarzem.

Nie. Ale ja nijak sensu w Twojej poprzedniej wypowiedzi nie widzę. Albo
jakiś złośliwy serwer coś pokaszanił, albo nie jesteś w stanie skonfigurować
swojego newsreadrera, w każdym razie jezeli oczekujesz dyskusji, a wysyłasz
coś takiego:

[cytat]
Od technik marketingowych do naruszenia prawa droga jeszcze daleka.
Kupuje w w jednej z sieci supermarketow artykuly spozywcze i bardzo
czesto sa promocje.
|Na promocji sa np. doskonale ciasteczka , ktore smakuja wysmienicie, i
obok jest ten towar zapakowany.
|Tyle ze to czym sie czestuje ma lepszy smak, wykonanie , a zapakowane
jest cos innego, ale mechanizm jest prosty.

jakie to dobre, to prosze dwa opakowania.

|Reklamowac sie nie da.
Wiekszosc technik marketingowych to niedopowiedziane informacje,
bardzo tanio, ale .... |( tego sie nie mowi).

Jak, okazja , dom za darmo, ale z tesciowa ;-)
[koniec cytatu]

Ja _mogę_ się domyślać o co Ci chodziło, ale zuzpełnie szczerze - nie chce
mi się tego robić. Mogę się równiez domyślać, że kompletnie nie rozumiesz
problemu nieuczciwej reklamy, ale to też tylko domysły. Nie czepiam się
słów, ale wolałbym, aby dyskutant wyrażał swoją opinię składnie, bo później
się dowiem, że "nie to miał na myśli i w ogóle" i okaże się, że czas
spędzony na odpisywanie był czasem zmarnowanym.

>Mnie temat interesuje o niestety loicze, ze czegos sie dowiem, a
>jedyna wiedza to nieraz ble, ble, ble.

Rozumiem, że można nie używać polskich liter. Rozumiem też, że można robić
literówki (choćby dlatego, że sam ich sporo popełniam), ale stwierdzenia
"Mnie temat interesuje o niestety loicze" za cholerę jasną nie rozumiem.
Jeżeli oczekujesz szacunku - szanuj innych dyskutantów, to wcale nie jest
takie trudne. A szacunek oznacza zarówno powstrzymanie się od wyzwisk czy
insynuacji, jak i porządne i staranne formułowanie swoich myśli oraz...
równie staranne formatowanie wysyłanej wiadomości.

Pozdrawiam -

--
Zbyszek
okon_at_fnet.pl