Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 09:56:21 MET

Jacek Popławski napisal(a):
[...]
: przecież WŁAŚNIE O TO CHODZIŁO cały czas darius jack'owi - a przynajmniej
: tak ja to zrozumiałem - natomiast wszyscy na to odpowiadali mu, że jest
: głupi i się nie zna - i tego DO TEJ PORY nie rozumiem

Nie, on usiłował (usiłuje) wcisnąć że dowolny, dowolnie skomplikowany
algorytm kodujący, może być w banalny sposób rozgryziony przez byle
przedszkolaka. A to jest kompletna bzdura.

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/