Pro¶ba o wytłumaczenie

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 15:04:26 MET

  Przeczytałem prawie cał± dyskusję na temat jawno¶ci poł±czeń z 0202122
(i tematach pochodnych) i nie rozumiem jednej rzeczy. Kto¶ stwierdził, że
po wprowadzeniu stałej identyfikacji (tzn. nie losowej jak teraz) będzie
można łatwo skojarzyć identyfikator z imieniem, nazwiskiem, nr. telefonu,
etc, etc... Brzmi to sensownie - bo przecież gdy wy¶lę np. newsa i będzie
tam podany mój ident oraz moje nazwisko to jest naturalne że każdy kto
tego newsa przeczyta będzie mógł te dwie rzeczy ze sob± skojarzyć.
  W odpowiedzi na temten zarzut chyba kilkana¶cie osób napisało, że osoba
która to napisała 'na niczym się nie zna i nieczego nie rozumie'. Nie znalezłem
jednak w żadnym po¶cie wytłumaczenia - dlaczego tak ma nie być? Czy kto¶
mógłby napisać tu tutaj? (ewentualnie na priva, jeżeli to pytanie jest
aż tak głupie)