Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 13:16:10 MET

Dnia 9 Nov 98 o godz. 3:53, Jacek Popławski napisal(a):

> wystarczy że ktokolwiek pozna to nazwisko
Czy uwazasz, ze ze zdania "*ktos* zna pewna informacje" automatycznie wynika
"*wszyscy* znaja te informacje"???? Ze z faktu ze osoba X pozna numer
telefonu osoby Y wynika, ze *wszyscy* od razu znaja numer telefonu osoby Y ?
Ja znam numer telefonu mojej kolezanki z pracy, moge nawet podac jej
nazwisko. W jaki sposob ty jestes w stanie poznac ten numer, jezeli ja ci go
nie podam, albo nie poda ci go ona sama, lub ktos z jej znajomych?

> poza tym argumentem darius jack'a był głównie udział w handlu internetowym,
> tzn. gdy ktoś złoży zamówienie na coś - musi podać dokładne dane - adres,
> nazwisko, etc...
No i co? I caly Internet juz wtedy automatycznie zna te dane???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl