Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 15:47:07 MET

Dnia 9 Nov 98 o godz. 14:39, Darius Jack napisal(a):

> Przeciez to nie Jack ma ufac Szymonowi.
> To miliony Polakow maja ufac bezpiecznej ochronie danych osobowych
> po zakodowaniu , ze tel = idxxx, na cale zycie w Inecie.
> W kraju, jak i za granica.
>
> I to jest skala problemu , a dotyczy wszystkich adminow, nie tylko
> Szymona, ktory ma moje pelne zaufanie.
Odpowiedziales (jak zwykle) nie na temat.
Jezeli nie ufasz adminowi jakiegos serwera, to tam w ogole nie podajesz
swoich danych - to chyba jasne. Czy ktos ci *kaze* kupowac w sklepie, do
ktorego nie masz zaufania? Wrecz byloby to niebezpieczne, bo tak jak napisal
Szymon, jezeli uwazasz, ze admin moze ujawnic twoj numer telefonu, to tym
bardziej moze ujawnic numer karty kredytowej, co byloby dla ciebie znacznie
bardziej przykre... ;-)
A jezeli ufasz komus na tyle, ze mozesz na jego serwerze podac numer CC, to
chyba ufasz tez w kwestii numeru telefonu, prawda?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl