Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 15:22:48 MET DST

Robert Maron wrote:

> w archiwach jest wiecej, ale i ostatnie dyskusje wystarcza

Tez czytalem. Wiesz, tak sie sklada, ze jestem po trzech latach studiow
polonistycznych a w swoim czasie bylem konsultantem jezykowym przy
procesie lokalizacji pewnej korporacji. Jednak Microsoft ciagle wygrywa
- iloscia i szybkoscia lokalizacji. A czy mozesz mi podac przyklad
dobrze wedlug ciebie zlokalizowanego programu internetowego? Chetnie sie
z nim zapoznam, by zobaczyc, jaka terminologia jest wedlug ciebie dobra.

> Ty jestes dziennikarzem, ja informatykiem;
> wybacz mi to, i sprobuj zrozumiec

Nie, aktualnie pracuje jako konsultant informatyczny. Zarowno jako
dziennikarz jak i konsultant stykam sie tak na oko z wieksza iloscia
materialow marketingowych niz ty i w duzym stopniu jestem na nie
udporniony. Podobnie jak na zianie nienawiscia wobec niektorych firm czy
systemow operacyjnych i w zamian za to slepa milosc do darmowego
oprogramowania. Wystepowanie przeciwko czemus - ktore tu glownie widze -
nie prowadzi tak naprawde do niczego konstruktywnego. Jakos nie
widzialem tu praktycznie dyskusji o tym, jak rozwiazac sprawy poruszane
przez komisje, ale sklad zaproszonych gosci wzbudza juz swieta wojne.
Takie male polskie piekielko - dlaczego to on tam sie znalazl?

Jaroslaw Zielinski