Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 02:20:42 MET DST

On Sun, 04 Oct 1998 15:22:48 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:
: Robert Maron wrote:
: > w archiwach jest wiecej, ale i ostatnie dyskusje wystarcza
: Tez czytalem. Wiesz, tak sie sklada, ze jestem po trzech latach studiow
: polonistycznych a w swoim czasie bylem konsultantem jezykowym przy
: procesie lokalizacji pewnej korporacji. Jednak Microsoft ciagle wygrywa
: - iloscia i szybkoscia lokalizacji. A czy mozesz mi podac przyklad
ale ja mowie o jakosci...

: dobrze wedlug ciebie zlokalizowanego programu internetowego? Chetnie sie
: z nim zapoznam, by zobaczyc, jaka terminologia jest wedlug ciebie dobra.
calkiem sporo GNU i okolic; objetosciowo chyba wiecej niz u m., jakosciowo
raczej tez, mimo, ze tlumacza dosc przypadkowi ludzie

: > Ty jestes dziennikarzem, ja informatykiem;
: > wybacz mi to, i sprobuj zrozumiec
: Nie, aktualnie pracuje jako konsultant informatyczny. Zarowno jako
: dziennikarz jak i konsultant stykam sie tak na oko z wieksza iloscia
: materialow marketingowych niz ty i w duzym stopniu jestem na nie
iiii, licytowac sie nie bedziemy

: udporniony. Podobnie jak na zianie nienawiscia wobec niektorych firm czy
: systemow operacyjnych i w zamian za to slepa milosc do darmowego
zianie nienawiscia, zianiem nienawiscia, ale uznanie dla Nerona za
najwiekszy wklad w zmiany oblicza architektonicznego Rzymu to juz przesada

: oprogramowania. Wystepowanie przeciwko czemus - ktore tu glownie widze -
: nie prowadzi tak naprawde do niczego konstruktywnego. Jakos nie
: widzialem tu praktycznie dyskusji o tym, jak rozwiazac sprawy poruszane
: przez komisje, ale sklad zaproszonych gosci wzbudza juz swieta wojne.
: Takie male polskie piekielko - dlaczego to on tam sie znalazl?
padly propozycje kogo jeszcze zaprosic, to malo?

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
- Ty, on leci - stwierdził z zainteresowaniem Smok Zygmunta.