Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 15:14:32 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> Zainteresowany podobnie jak: Sun, Oracle, SCO, Novell, HP, Dell, Digital,
> Netscape i wielu innych. Polska jako wspanialym rynkiem zbytu
> zainteresowanych jest wiele firm.

Nie znam jakos specjalnie przykladow ich zainteresowania, wiec moze mi
je przyblizysz, szczegolnie Netscape? Ale zgoda, warto ich zaprosic, a
pewno znajdzie sie tam przynajmniej po jednej osobie, ktora wie, co to
jest Internet i co zaproponowac w sprawach rozwazanych przez komisje.

> Szkoda, ze nie zauwazyles, ze nie zastanawiam sie nad tym co miales na
> mysli piszac jakies slowa, ale nad tym co napisales.

Coz, wiec napisales zupelnie cos innego niz ja napisalem, zarowno w tej
kwestii, jak i w kwestii jakosci programow.

> : A ile kosztuje zalozenie i roczne utrzymanie domeny w co.pl?
> Zalozenie nie kosztuje nic. Utrzymanie primary lub secondary dns jest
> dwunastokrotnie (12) tansze niz w instytucji dzialajacej w imie dobra
> spolecznego.

To znaczy ile kosztuje zalozenie i roczne utrzymanie domeny w co.pl,
wlaczajac do utrzymanie primary i secondary dns? Akurat bede pisal o
polskich domenach, wiec interesuja mnie profesjonalne komercyjne
alternatywy dla systemu domen oferowanego przez NASK...

Jaroslaw Zielinski