Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 12:23:33 MET DST

On Sat, 03 Oct 1998 20:53:23 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:
: Robert Maron wrote:
: > Ty widziales tlumaczenia w tych programach???
: Tak, widzialem.
moze poczytaj pl.comp.tlumaczenia...
w archiwach jest wiecej, ale i ostatnie dyskusje wystarcza

: > chyba do tego, zeby duzo ludzi kupowalo Windows?
: To ludzie kupuja Windows, by korzystac z Internetu? Uwzgledniajac
: "czynnik piracki", to wiekszosc ludzi, ktora KUPUJE Windows w Polsce
: raczej nie robi tego dla Internetu, no moze najwyzej dla uzywania
wiekszosc kupuje je razem z komputerem, mniej lub bardziej nieswiadomie

: firmowej poczty, ktora gdzies tam ma bramke SMTP, wiec niby jest czescia
: Internetu... Kupuje, by na nich pracowac. A malo kto jeszcze pracuje w
: Polsce z realnym wykorzystaniem Internetu.
:
: > Jarku - chyba sie nie dogadamy, ja mysle jak informatyk, Ty cytujesz
: > wypowiedzi marketingowe; to sa dwa rozne swiaty
:
: Jakie wypowiedzi marketingowe cytuje? Jesli uwazasz, ze cytuje materialy
: makretingowe Microsoft, to chyba dawno nie miales ich w rekach... Jesli

moze inaczej - Ty mowisz tym jezykiem :-(
nie dziw sie, ze trafia mnie szlag od samego czytania tej demagogii;
cholera, moze musi tak byc - Ty jestes dziennikarzem, ja informatykiem;
wybacz mi to, i sprobuj zrozumiec

: tak mysli informatyk - ze wystarczy zrobic doskonalszy produkt, by byl
: najlepszy, by juz nie mial konkurencji i wszyscy go kupowali, to wlasnie
nie
ja teraz nie rozmawiam w kategoriach marketingu; ja po prostu krytykuje
produkt wadliwy, a chwale dobry[2]; kropka [1]

: stosujesz zasade "If you build it, they would come".
:
: Ja uzywam wspanialego technicznie produktu - Lotus Notes - i widze, co
: sie z nim dzieje w Polsce i na swiecie. Uzywam tez moze mniej
: wspanialych technicznie porduktow, takich jak system poczty
: elektronicznej Exchange czy Microsoft Word, ktore wraz ze mna uzywa
: dziesiatki tysiecy ludzi w Polsce. Informatyka - to rowniez zycie
: produktow informatycznych w relalnym swiecie.

o tak, zebys wiedzial, jak czesto musze pomagac znajomym...

robert
[1] wiem, srednik
[2] i wolalbym, aby na spotkania o rozwoju inetu zapraszac autorow dobrych
    programow, a nie kiepskich, choc popularnych

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
,,Umysł Człowieka Mężczyzny jest mroczny i tajemniczy, ale w porównaniu z