www.warszawa.pl...

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 12:27:26 MET DST

: Nie miaţeś czasem w rodzinie jakiegoś ţyda? Choćby w średniowieczu?
Jestem zydem i homoseksualista, moj dziadek byl kanibalem.

: Wiesz, gdybyś miaţ, to mógţbyś twierdzić, że krytykowanie niebieskich
: kwiatków na stronie www.warszawa.pl jest przejawem antysemityzmu ;>
Mozesz krytykowac, prosze Cie bardzo, ale to co napisalas w swoim
liscie nie bylo krytyka, ale propozycja wprowadzenia cenzury.

: Osobiście uważam, że zmiana subiektu na tę emocjonalną 'cenzurę'
: kiedy tylko pozwoliţam sobie wyrazić przypuszczenie, że pieniądze od
: NASK-u czekają na Ciebie w kasie lub na poczcie, wiele mówi o Twojej
: 'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.
Moge Cie zapewnic, ze nie czekaja na mnie w nasku pieniadze, a nawet nie
czeka gotowy do przedyskutowania problemu prawnik. Prawnik NASK schowal
sie wczoraj w mysia dziure, gdy przyjechalem do niej. Oczywiscie napisalem
skarge do dyrekcji nask na zachowanie ich pracownika.

: wiele mówi o Twojej 'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.
Nie moge byc bezstronny w swojej sprawie, ale moge byc zaszokowany Twoim
stwierdzeniem

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Nawet gdyby pieniadze czekaly, nie wzialbym ich, bo nie o to tu chodzi.
    Niedlugo przekonam sie, o co chodzi w polskim prawie.