www.warszawa.pl...

Autor: Nina (nina_at_spamy.won.friko.onet.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 11:34:51 MET DST

On Tue, 08 Sep 1998 09:01:50 GMT, Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:

> : Dobra, Ciebie to nie interesuje i nie musi. Powinno to natomiast
> : interesować NASK, IMHO. Skoro już domeny są rejestrowane byle komu, bez
> : względu na prawo chętnego do nazwy, za której używanie pţaci, to niechby
> : przynajmniej po roku sposób, w jaki domena zostaţa wykorzystana przez
> : osobę, która do nazwy żadnego prawa nie ma, wpţywaţ na przedţużenie
> : umowy bądź nie przedţużenie.
        [Nie psuj moich polskich literek!!! Może zanim zaczniesz
rewolucjonizować polski system domen, nauczyłbyś się poprawnie
konfigurować swoje oprogramowanie do newsów? ;> ]

> Mysle, ze z prosba o utworzenie urzedu cenzury w internecie nalezy
> sie zwrocic do rzadu, a nie do nasku.

        Nie miałeś czasem w rodzinie jakiegoś Żyda? Choćby w średniowieczu?
Wiesz, gdybyś miał, to mógłbyś twierdzić, że krytykowanie niebieskich
kwiatków na stronie www.warszawa.pl jest przejawem antysemityzmu ;>

        Osobiście uważam, że zmiana subiektu na tę emocjonalną 'cenzurę'
kiedy tylko pozwoliłam sobie wyrazić przypuszczenie, że pieniądze od
NASK-u czekają na Ciebie w kasie lub na poczcie, wiele mówi o Twojej
'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.

> Artur Grzymala

Nina

--