Re: www.warszawa.pl...

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 13:38:04 MET DST

In pl.listserv.polip Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
> : Nie miaţeś czasem w rodzinie jakiegoś ţyda? Choćby w średniowieczu?
> Jestem zydem i homoseksualista, moj dziadek byl kanibalem.

To jeszcze poszukaj wśród swych antenatów:
- masonów
- cyklistów
- Indian (tych z Ameryki, nie z Indii)
- Murzynów (ale nie-kanibali, bo tych już ponoć w rodzinie masz)
- Chińczyków (albo innych dalekowschodnich nacji)
- Eskimosów
- kogo-tam-jeszcze

a potem idź na ulicę i krzycz. Może ktoś Cię wysłucha.

> : Wiesz, gdybyś miaţ, to mógţbyś twierdzić, że krytykowanie niebieskich
> : kwiatków na stronie www.warszawa.pl jest przejawem antysemityzmu ;>
> Mozesz krytykowac, prosze Cie bardzo, ale to co napisalas w swoim
> liscie nie bylo krytyka, ale propozycja wprowadzenia cenzury.

Zacytuję takiego jednego: Bredzisz.

> : Osobiście uważam, że zmiana subiektu na tę emocjonalną 'cenzurę'
> : kiedy tylko pozwoliţam sobie wyrazić przypuszczenie, że pieniądze od
> : NASK-u czekają na Ciebie w kasie lub na poczcie, wiele mówi o Twojej
> : 'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.
> Moge Cie zapewnic, ze nie czekaja na mnie w nasku pieniadze, a nawet nie
> czeka gotowy do przedyskutowania problemu prawnik.

To ich zaskarż w sądzie.

> Prawnik NASK schowal
> sie wczoraj w mysia dziure, gdy przyjechalem do niej. Oczywiscie napisalem
> skarge do dyrekcji nask na zachowanie ich pracownika.

Przypuszczam, że poszła do /dev/null.

> : wiele mówi o Twojej 'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.
> Nie moge byc bezstronny w swojej sprawie, ale moge byc zaszokowany Twoim
> stwierdzeniem

> ps. Nawet gdyby pieniadze czekaly, nie wzialbym ich, bo nie o to tu chodzi.
> Niedlugo przekonam sie, o co chodzi w polskim prawie.

O, widzę, że masz zamiar zaskarżyć NASK. Może przynajmniej my odetchniemy
nie musząc słuchać/czytać tego na polipie, tylko oglądać codzienne relacje
w TV z procesu: CO vs NASK, czyli Dawid i Goliat. :-)

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69