Re: www.warszawa.pl...

Autor: Nina (nina_at_spamy.won.friko.onet.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 14:34:45 MET DST

On Tue, 08 Sep 1998 10:27:26 GMT, Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:

> : Nie miaţeś czasem w rodzinie jakiegoś ţyda? Choćby w średniowieczu?
> Jestem zydem i homoseksualista, moj dziadek byl kanibalem.
        Tia... To już nie dziwi 'zoo.pl' w adresie ;>

> : Wiesz, gdybyś miaţ, to mógţbyś twierdzić, że krytykowanie niebieskich
> : kwiatków na stronie www.warszawa.pl jest przejawem antysemityzmu ;>
> Mozesz krytykowac, prosze Cie bardzo, ale to co napisalas w swoim
> liscie nie bylo krytyka, ale propozycja wprowadzenia cenzury.
        Nie. To była propozycja wprowadzenia _kryterium_ weryfikacji.
        Skoro NASK przyznaje domeny o dowolnych nazwach każdemu, kto się
zgłosi (np. firmie Centrum Oprogramowania - domeny www.poczta.pl i
www.warszawa.pl) to uważam, że powinien weryfikować sposób wykorzystania
takich domen i uzależniać przedłużenie rejestracji od sposobu, w jaki
firma nie mająca prawa do nazwy w RL wykorzystuje taką domenę w
Internecie.
        No i na przykład gdyby się okazało, że w ciągu roku firma, która
zarejestrowała domenę warszawa.pl, wykonała wspaniały, pożyteczny serwis
informacyjny na stronie www, rozdała warszawiakom kilka tysięcy
darmowych kont w domenie warszawa.pl lub zrobiła coś w tym rodzaju - nie
byłoby wątpliwości, że rejestrację można przedłużyć. Natomiast kiedy
firma trzyma na stronie www.warszawa.pl kilka niebieskich kwiatków i
link mailto:warszawa_at_poczta.pl - nie ma wątpliwości, że rejestracji nie
ma sensu przedłużać.

> : Osobiście uważam, że zmiana subiektu na tę emocjonalną 'cenzurę'
> : kiedy tylko pozwoliţam sobie wyrazić przypuszczenie, że pieniądze od
> : NASK-u czekają na Ciebie w kasie lub na poczcie, wiele mówi o Twojej
> : 'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.
> Moge Cie zapewnic, ze nie czekaja na mnie w nasku pieniadze [...]
        W takim razie przepraszam za posądzenie.

> : wiele mówi o Twojej 'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.
> Nie moge byc bezstronny w swojej sprawie, ale moge byc zaszokowany Twoim
> stwierdzeniem
        'Jak Cię widza, tak Cię piszą'. Dotychczas nie przedstawiałeś się z
najlepszej strony. Właściwie to jesteś dość dziwną postacią i Twoje
działania są co najmniej dziwne - zwłaszcza w świetle bardzo ambitnych
planów, które przedstawiasz raz jako własne, to znów jako plany firmy
CO.
        W związku z tym mam kilka pytań. Czy jesteś dyrektorem/właścicielem
firmy Centrum Oprogramowania? Ile osób zatrudnia ta firma? Gdzie się
mieści? Czym się zajmuje?

> ps. Nawet gdyby pieniadze czekaly, nie wzialbym ich, bo nie o to tu chodzi.
        I dziwisz się, że prawnik NASK-u przed Tobą ucieka? ;)

Nina

--