Re: Znaki towarowe (Re: NASK mnie okradl, co robic?)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 15:54:17 MET DST

Maciej Lopacinski <M.Lopacinski_at_gazeta.pl> napisal:
: Po pierwsze NASK zlamal 12 punkt swojego regulaminu "12 Abonent może
: zgţosić do rejestracji jedynie taką nazwę, do której używania ma prawo"
: rejestrujac dla CO domeny typu zamosc.
CO nie zarejestrowalo domeny zamosc. Mam nadzieje, ze jesli jakis
dziennikarz bedzie chcial cos takiego jeszcze raz powiedziec publicznie,
to najpierw zapozna sie z faktami.

: Po drugie wiele domen zarejestrowanych przez CO jest zarejestrowanymi
: tytulami czasopism traktowanymi tak samo jak znaki towarowe np. film, foto,
: moda, uroda, morze, motor itp.
Bardzo chetnie zarejestruje wszystkie w domenie prasa.pl. Niestety nie udalo
mi sie zarejestrowac domeny gazeta.pl. Zas w domenie film.pl bardzo bym byl
rad znalezc reklamy filmow. Mysle, ze to pomoze rozwiazac problemy ze
znakami towarowymi. Proponowane przez Pana podejscie tylko je zaostrza.

Ale wrocmy to tematu. Zostalem okradziony, zwrocilem sie do Panstwa
o pomoc. I ku mojemu zdziwieniu ogromny procent postow zawiera twierdzenia,
ze to ja jestem beeee i ze bardzo mi tak dobrze. Ludzie, co sie z wami stalo?

Artur Grzymala