Re: Znaki towarowe (Re: NASK mnie okradl, co robic?)

Autor: Maciej Lopacinski (M.Lopacinski_at_gazeta.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 14:58:04 MET DST

Po pierwsze NASK zlamal 12 punkt swojego regulaminu "12 Abonent może
zgłosić do rejestracji jedynie taką nazwę, do której używania ma prawo"
rejestrujac dla CO domeny typu zamosc.
Po drugie wiele domen zarejestrowanych przez CO jest zarejestrowanymi
tytulami czasopism traktowanymi tak samo jak znaki towarowe np. film, foto,
moda, uroda, morze, motor itp.

--
                                 Maciej Lopacinski
                                 Agora SA