Re: Spoleczenstwo a internet (Re: NASK mnie okradl, co robic? (wyjasnienia dla adm-c)

Autor: Piotr Jakubczak (cutspamhere.pj_at_zigzag.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 15:53:01 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote in message
ud9H1.1367$Hj.314693_at_news.tpnet.pl...

>: Tak juz jest i chcac zyc w spolecznosci nie ma
>: wyjscia jak tylko sie z tym pogodzic, choc rozumiem, ze niektorym
>: przychodzi to z wielkim trudem. ;)
>Owszem, przychodzi mi z wielkim trudem zycie w spoleczenstwie zbudowanym
>na klamstwie i grabiezy. Nigdy sie z tym nie pogodze.
Czy niezbyt nadto szafujesz inwektywami!?
W swietle tego wszystkiego zaczynasz IMHO wygladac na opetanego pieniacza,
a nie niewinnego pokrzywdzonego klienta.

>: Oczywiscie NASK zawinil i nie podlega
>: to dyskusji, tym niemniej sens przekazania domeny Urzedowi Miejskiemu w
>: Zamosciu jest oczywisty.
>Rownie oczywisty jak: "Najpierw Cie zabijemy, a potem zrehabilitujemy"
Nie dostrzegasz subtelnej roznicy? Chyba dosc nietrafne porownanie :) No
comments.

>: idea byla sluszna pokutuje jednak ich blad
>: z przeszlosci, kiedy to pozwolili Ci potraktowac www jako subdomena
>www jest subdomena. Slonce jest sloncem, kierowca autobusu potrafi go
>prowadzic. Jezeli jakas firma (np. NASK) cos sprzedaje, to chyba wie co
>robi.
Mimo dosc obrazowego porownania chyba nie trafiles :)
Trudno powiedziec, zeby NASK zawsze wiedzial co robi, trudno tez jednak
powiedziec, zeby w tym konkretnym przypadku nie wiedzial.

>Zostalem okradziony, zadam zwrotu mojej domeny oraz wyciagniecia
>konsekwencji. Dyrektor NASK, Pan prof. Hofmokl twierdzil wczoraj ok. 15
>w rozmowie telefonicznej, ze nic nie wie oraz, ze nic nie zrobi do chwili
>powrotu jego prawnika z urlopu. Jezeli tak, to zadam przywrocenia delegacji
>mojej (nie czytac spornej) domeny. Sporne jest tutaj prawo do stawiania
>sie firmy NASK ponad prawem i wykonywania domniemanych wyrokow przed
>rozpoczeciem jakiegokolwiek procesu.
Gdybym byl pelnomocnikiem NASKu zaskarzylbym Cie o pomowienia
i szarganie dobrego (?) imienia firmy. Co innego konstruktywana krytyka,
podzielenie sie przykrymi doswiadczeniami i prosba o porade, a co innego
obelgi i pomowienia! Zadania to raczej tez nie pod adresem pl.listserv.polip
tylko do samego NASKu powinienes wystosowac! Czyzbys mial zamiar
publikowac tu cala korespondencje firmowa Centrum Oprogramowania.

Piotr

P.S. Poczytalem sobie o Twoich planach zmiany zadas rejestracji domen.
Ciekaw jestem jak ma sie do tych zasad np strona www.co.pl ? Powinno
raczej chyba byc www.co.spzoo.pl , www.co.uslugi-internetowe.pl badz
www.co.co.pl, bo chyba dobrze rozumiem, ze w swojej propozycji
zawartej na stronie rezerwujesz domene co.pl dla firm komercyjnych?
Bo chyba nie dla Centrum Oprogramowania, bo jesli tak, to chetnie
wykupie w niej poddomene www.co.pl