Re: Znaki towarowe (Re: NASK mnie okradl, co robic?)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 16:43:12 MET DST

In pl.listserv.polip Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:

: Niestety nie udalo mi sie zarejestrowac domeny gazeta.pl.

No comment.

: I ku mojemu zdziwieniu ogromny procent postow zawiera twierdzenia,
: ze to ja jestem beeee

A Tobie się wydaje, że rejestrowanie _domeny_ www.<cośtam>.pl
jest bardzo cacy? Rozumiem, że jest to bardzo sprytny pomysł
na posiadanie maszyny o w/w nazwie (IN NS, IN A - co to za
różnica, DNS jest pomyślany nie przez MS i niejedno potrafi),
ale nie potrafię zrozumieć lekkiej hipokryzji "co z tego,
że ja zrobiłem źle - oni też zrobili źle".

: i ze bardzo mi tak dobrze. Ludzie, co sie z wami stalo?

Nie lubimy (przynajmniej ja i koledzy[1]) zbytniego cwaniactwa.

[1] mam takowych, a co, nie wolno? :)

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -