Re: Znaki towarowe (Re: NASK mnie okradl, co robic?)

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Sun 06 Sep 1998 - 22:15:27 MET DST

Artur Grzymala wrote:
> [...]
> Ale wrocmy to tematu. Zostalem okradziony, zwrocilem sie do Panstwa
> o pomoc. I ku mojemu zdziwieniu ogromny procent postow zawiera twierdzenia,
> ze to ja jestem beeee i ze bardzo mi tak dobrze. Ludzie, co sie z wami stalo?

Zaraz, czy ja coś przegapiłem? Myślałem, że Pan te domeny będzie
normalnie dzierżawił, czyli jest to dla Pana normalny biznes. Ale skoro
Pan je będzie dawał za darmo, to przyznaję, że jest Pan dla NASK-u
realną konkurencją i zmienia to całkowicie mój punkt widzenia na sprawę.

Myślę, że powinien Pan przedstawić propozycję przejęcia administracji
TLD dla Polski na forum PSI, które - myślę - większość Polaków uzna za
organizację reprezentującą jej interesy. Jeśli jeszcze zagwarantuje Pan,
że ma Pan techniczne środki na realizację takiego przedsięwzięcia, to
wydaje mi się, że nikt nie będzie miał nic przeciwko temu.

Naprawdę, strasznie jest mi głupio. Myślałem, że to dla pieniędzy, a to
jednak ma być dla chwały...

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND