Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 15:51:42 MET DST

Artur Grzymala wrote:
>: Wydaje się, że naturalnym prawem miasta (nie rady miasta, która jedynie
>: reprezentuje jego interesy) jest prawo do dysponowania domeną
>: regionalną.
>Naturalnym prawem Polaka jest prawo do dysponowania domena .pl

Nie ma sprawy, w takim razie ponieważ jestem Polakiem to dysponuję
żeby każdy oddał domeny w .pl mi do dyspozycji? -)

>W tym przypadku wnioskowano o rejestracje domeny "nasa" w domenie
>funkcjonalnej. Byc moze osoba ta nie miala prawa publicznie uzywac slowa
>"nasa". Ja wnioskowalem o rejestracje domeny "www" w domenie regionalnej.

A jakie Ty masz prawa do używania _domeny_ 'www'? IMHO błąd leżał w
zarejestrowaniu domeny a nie w jej odebraniu (sama forma odebrania
jest oczywiście sprzeczna z etyką).

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.