Re: Ustawa chroniaca dane

Autor: Piotrek (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 20:03:14 MET

Zobaczcie.
Problem jest czysto etyczno-moralny. Z zalazen administrator powinien byc osoba odpowiedzialna i o nieskalanej opinii. Wiekszosc z Was robi sobie jednak "jaja" z waznego problemu. Przypomina mi to troche mentalnosc radzieckich urzednikow - mam pieczatke to jetem najwazniejszy, szkoda ze tylko ten uzednik tak mysli...

Piotrek
------------------------
Janusz A. Urbanowicz <alex_at_ares.phys.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule <m3g1nesvmv.fsf_at_ares.phys.uni.torun.pl>...
: "Piotrek" <SOLEK_at_USA.NET> writes:
:
: > lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl napisa=B3(a) w artykule =
: > <67mca6$es$9_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
: > : A firmowy serwer i przesylane przezen e-maile mozna by uznac za =
: > sluzbowa
: > : korespondencje, do ktorej kierownictwo ma dostep z zalozenia :-)
: > :=20
: > : J.
: > Jest to serwer uczelniany.
: >
: > Dla mnie administrator jest (nie obrazcie sie) kims w rodzaju =
: > hydraulika. Ma dbac o to by kranie byla woda, a nie rozdzielac ja innym =
: > ludzim wedle tego czy ich lubi czy nie. Poza tym hydraulicy sa na tyle =
: > dobrze wychowani, ze=20
: > uprzedzaja innych, iz wody moze nie byc - ten administrator nie.
:
: No przeca shutdown mówi że "system is going down in 10 seconds", nie ?
:
: Alex
: --
: Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
: e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/
: "Płynąć chcę na Wschód, za Suez, gdzie jest dobrem każde zło,
: gdzie przykazań brak dziesięciu a pić można aż po dno" -- Kipling
: