Re: Konta_free bylo "Sprawa_Wiosny"

Autor: Grzegorz W. Fedorynski (alojzy_at_usa.net)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 23:21:05 MET

On Sat, 3 Jan 1998, raf_at_fidonet.org.pl wrote:

> * (PL.LISTSERV.POLIP, Sat Jan 03 1998) Grzegorz W. Fedorynski -> All:

> Nikt nie twierdzi [a nawet ja -- choć dużo rzeczy w moje usta
> wkładano], że nic na reklamach w darmowych serwisach provider tychże nie
> zarabia. Ale umieszczony na liście pogląd był przegięciem, i to mocnym, w
> stronę "a oni to mają marmurowe grzejniki i pisuary z melodyjką".

Nigdy tego nie twierdziłem, że macie pisuary z melodyjką. Napisałem, że
jeżeli ktoś ustawia serwis typu free z reklamami to ma dużo większe
pieniądze na wkład, więc spodziewa się większych zysków, niż provider z
Koziej Wólki. Nie twierdzę, że stanie się to od razu. Prawie każdy legalny
interes zwraca się po dłuższym czasie.

> Od momentu,
> kiedy wpływy z reklamy zrównoważą sprzęt i jego amortyzację, oraz wydatki na
> administratorów, będziemy mogli mówić o tym, że provider coś na tym zarabia.

A czy ja mówiłem o natychmiastowych zyskach (patrz wyżej).

> Zawsze bawiły mnie poglądy osób, które wypowiadają się o tym,
> [czego|na czym się] nie znają.

Łatwo jest zarzucać komuś niekompetencję. Przy okazji, czy mógłbyś
wreszcie skonfigurować sobie reply-to tak, żebym mógł wysłać do Ciebie
list na priva. Przez jakieś badziewne bramki fido wszystko się chrzani.
No, chyba, że to zabezpieczenie przed nadmiarem poczty...

Pozdrawiam,

Alojzy