Re: Serwery w3cache

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 19:09:32 MET DST

Szymon Sokol wrote:

> Jaroslaw Zielinski <jz_at_okonet.com.pl> wrote:
>
> : Jak wyglada obecnie dzialanie w3cache? Jak oceniacie ile procent osob go
> : uzywa? Na ile oszczedza to ruch? Czy sa jakies komercyjne serwery (ja
> : gdzies widzialem Medianet), ktore sa w systemie w3cache?
>
> Ad 1,2,3) zobacz: http://w3cache.icm.edu.pl/

No, nie bardzo, bo mam wrazenie, ze te strony nie zmienily sie od pol
roku. Poza tym jest tam napisane ze MOZE oszczedzic ruch, ale nie - na
ile rzeczywiscie oszczedza.

Po prostu sadze, ze malo osob korzysta z w3cache a szerzej z
jakichkolwiek serwerow cache, pewnie nie wiecej niz co dziesiaty
uzytkownik Internetu (czy raczej najwyzej 10% ruchu odbywa sie "via
cache"). Ale nie bardzo potrafie to udowodnic, wiec stad moje pytania.

Nie wiem tylko, czy powodem jest niewiedza, lenistwo czy kiepskie
dzialanie systemu.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://wyborca.info.pl/ - Internetowy Wyborca