Re: Serwery w3cache

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 19:55:26 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> No, nie bardzo, bo mam wrazenie, ze te strony nie zmienily sie od pol
> roku. Poza tym jest tam napisane ze MOZE oszczedzic ruch, ale nie - na
> ile rzeczywiscie oszczedza.
>
> Po prostu sadze, ze malo osob korzysta z w3cache a szerzej z
> jakichkolwiek serwerow cache, pewnie nie wiecej niz co dziesiaty
> uzytkownik Internetu (czy raczej najwyzej 10% ruchu odbywa sie "via
> cache"). Ale nie bardzo potrafie to udowodnic, wiec stad moje pytania.

Hipoteza o 10% jest moim zdaniem bardzo optymistyczna. Według moich
szacunków, na razie jeszcze baardzo niedokładnych są to okolice poniżej
5%. To znaczy mam na myśli duże cache sprzężone z innymi. Nie liczę
cacheów lokalnych, szczególnie takich, których nie da się odróżnić od
zwykłych hostów.

Może kiedyś zrobię jakieś konkretne statystyki.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340