Re: Serwery w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 19:47:10 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_okonet.com.pl>:

> No, nie bardzo, bo mam wrazenie, ze te strony nie zmienily sie od pol
> roku. Poza tym jest tam napisane ze MOZE oszczedzic ruch, ale nie - na
> ile rzeczywiscie oszczedza.

w praktyce te strony chyba nie byly zmieniane od przeszlo poltora roku,
ale niektore serwery w3cache udostepniaja tam nadal publicznie swoje
statystyki. zreszta, takie pytania powinienes raczej kierowac
do administratorow serwerow, a nie na grupe newsowa.
chociaz polipa akurat przewaznie czytam ;-)

--w