Re: Serwery w3cache

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu.com)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 21:28:59 MET DST

In pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_okonet.com.pl> wrote:
> Po prostu sadze, ze malo osob korzysta z w3cache a szerzej z
> jakichkolwiek serwerow cache, pewnie nie wiecej niz co dziesiaty
> uzytkownik Internetu (czy raczej najwyzej 10% ruchu odbywa sie "via
> cache"). Ale nie bardzo potrafie to udowodnic, wiec stad moje pytania.

Hmmm, może ja jaki głupi albo jeszcze inny *, ale ja używam w3cache z
ICMu. Będąc w .us - żeby było ciekawiej.

> Nie wiem tylko, czy powodem jest niewiedza, lenistwo czy kiepskie
> dzialanie systemu.

Ja to bym obstawial debilizm niektorych ('bo mi sie nie chce wpisywac
www i com') i niewiedze innych. Jak dla mnie to system dziala
miodzio. Bedąc w Polsce tez używam w3cache, tylko z AGH, bo mi tam
blizej sieciowo.

_tmo

--
postmaster@[127.0.0.1] abuse@[127.0.0.1] bounceme@[127.0.0.1]
domerg_at_cyberpromo.com  -- isn't this pretty spambait :))