Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Dorota Nicewicz-Modrzewska (dorota_at_math.amu.edu.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 21:14:48 MET DST

On Tue, 8 Jul 1997, Michal Szokolo wrote:

> Tzn, niewielka firma powinna cicho siedziec, jak mysz w kacie, czekac na
> zmilowanie losu? Dla niewielkiej firmy jedyna droga jest aktywnosc i
> reklamowanie sie. Rejestracja domeny w .pl moze temu wlasnie sluzyc i
> jest rownie "nieskromna" jak kazda reklama.

Reklama kosztuje. Taka niewielka firma nie zareklamuje sie w telewizji
pulicznej, bo zwyczajnie jej na to nie stac. Wykupi drobna reklame w
prasie lub lokalnych mediach. Dlaczego akurat w internecie nie maja
panowac zdrowe zasady rynkowe? Jezeli uznamy, ze wszyscy maja prawo do .pl
to straci ona jakakolwiek wartosc reklamowa.

W tej chwili, przed masowa rejestracja w .pl chronia tylko jakies
niepisane zasady i przyzwyczajenia, ktorych jedni wyzbyli sie wczesniej
niz inni.

Ja nie jestem przekonana, czy nalezy w ogole traktowac nazwy internetowe
jako towar reklamowy, ale byc moze do tego wszystko zmierza.

A propos milionera, zwykle tak jest, ze ceny gruntow w centrum sa
najdrozsze - nie dlatego, ze ktos tak sobie wymyslil - to ta sama zasada
rynkowa:-)) Jesli nie zamieszka on przy niej, to tylko dlatego, ze jest za
glosno lub niewygodnie i ze lepiej nadaje sie na biuro.

Dorota

  Dorota Nicewicz-Modrzewska    Adam Mickiewicz University
                                     Computer Center
     dorota_at_math.amu.edu.pl         ul. Matejki 48/49
   tel. (48)(61)668651 ext.34      60-769 Poznan, Poland