Re: Zmiana domeny - koszty oraz konsekwencje dla pomyslodawcow

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 08 Jul 1997 - 21:18:07 MET DST

Michal Mierzwa <mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl> wrote in
article <5prlsk$lq4_at_blaszok.knurow.us.pl>...
: Leszek Bogdanowicz pisze:
: >LB> Podpisuje sie pod tym obiema rekami. Nie wyobrazam sobie aby
: >LB> mnie ktos
: >LB> zmusil do zmiany adresu serwisu wp.cnt.pl. Pracowalismy ciezko
: >LB> przez dwa
: >LB> lata, aby ten adres stal sie popularny i byl kojarzony. Na
: >LB> tysiacach stron
: >LB> znajduja sie odnosniki do tego adresu. Jeszcze wiecej ludzi ma
: >LB> prawdopodobnie ten adres w swoich zakladkach.
:
: Mogę Ci powiedzieć, co robi zwykły user. Otóż jeżeli przy próbie
: wejścia
: na jakąś stronę, na którą chcę wejść wyświetla mi się "Sorry, this
: page
: have been moved ..." to wchodzę pod ten nowy URL i dokładam go do
: bookmarka. I gdzie tu te straszne koszta?
  ---
  Ale, to przecie nie chodzi o zwykłych użytkowników, tylko o
biznesmenów. Oni na strony nie zaglądają, ani sobie te URLe drukują
na wizytówkach i papierze firmowym. Tam się tego tak łatwo nie da
załatwić :-) :-)