Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 13:20:08 MET DST

Dorota Nicewicz-Modrzewska wrote:

> Reklama kosztuje. Taka niewielka firma nie zareklamuje sie w telewizji
> pulicznej, bo zwyczajnie jej na to nie stac. Wykupi drobna reklame w
> prasie lub lokalnych mediach. Dlaczego akurat w internecie nie maja
> panowac zdrowe zasady rynkowe?

Wlasnie, dlaczego nie? Dlaczego nie zrobic przetargu na administrowanie
.pl? Gdyby zajela sie tym firma, moze obyloby sie bez tej calej
ideologii.

> Jezeli uznamy, ze wszyscy maja prawo do .pl
> to straci ona jakakolwiek wartosc reklamowa.

Zaraz... czyli, zeby nie stracilo, to nie nalezy tam rejestrowac, tak?
Tylko wtedy ta wartosc bedzie jedynie teoretyczna, skoro nie da sie
zniej skorzystac.

> W tej chwili, przed masowa rejestracja w .pl chronia tylko jakies
> niepisane zasady i przyzwyczajenia, ktorych jedni wyzbyli sie wczesniej
> niz inni.

Pisane, przez panow z NASK-u. Pisza sobie co chca i to jest regulamin.

> Ja nie jestem przekonana, czy nalezy w ogole traktowac nazwy internetowe
> jako towar reklamowy, ale byc moze do tego wszystko zmierza.

Tak to juz jest.

> A propos milionera, zwykle tak jest, ze ceny gruntow w centrum sa
> najdrozsze - nie dlatego, ze ktos tak sobie wymyslil - to ta sama zasada
> rynkowa:-))

Nie chodzi mi w tej przenosni o zbudowanie willi tylko o *prawo do
zamieszkania*, czyli posiadania adresu.

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe