Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 17:23:10 MET

Tomasz R. Surmacz wrote:
(...)

> Nie wiem, czy jeszcze komus oprocz p. Skulskiego trzeba tlumaczyc, ze
> program sendmail zwykle dziala z prawami root i podejrzana sytuacja jest
> raczej wlasnie to, gdy w received jest INNA nazwa uzytkownika niz
> root lub daemon.

To jest niestey Panski obowiazek, Panie Administratorze: grzecznie
odpowiadac na grzeczne listy i tlumaczyc uzytkownikom to, czego nie
wiedza. A jak Pan _tego_ nie wie, to poszukac innej pracy. Bez kontaktu
z paskudnymi uzytkownikami.

--
Piotr "SQLasek" Skulski           http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek
                                   mailto:sqlasek_at_snack.p.lodz.pl