Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 15:24:40 MET

In article <3309D76E.414_at_snack.p.lodz.pl>
sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski) writes:

   To jest niestey Panski obowiazek, Panie Administratorze: grzecznie
   odpowiadac na grzeczne listy i tlumaczyc uzytkownikom to, czego nie
   wiedza. A jak Pan _tego_ nie wie, to poszukac innej pracy. Bez kontaktu
   z paskudnymi uzytkownikami.

E ? Mi na ten przykład wogóle nie płacą za gadanie z userami. Płacą mi
za utrzymywanie łącza sie LAN w funkcjonalności. Jak przychodziłem do tej
roboty to o userach nickt nie mówił. Moja dobra wola że z nimi wogóle gadam.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain