Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 16:53:34 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
: Aneta Baran wrote:
: zarzadzanego przezen systemu. NB na moj uprzejmy list informujacy o
: naruszeniu bezpieczenstwa systemu nie dostalem odpowiedzi. Czyzby takich
: uwag bylo tyle, ze sie juz na nie nie odpowiada?

1) A czy ja musze czytac wszystkie listy?
2) Tyle dostaje smiecia, ze musze go sobie automatycznie sortowac (procmail)
3) Nie musze chyba mowic jaki priorytet w tym sortowaniu ma u mnie poczta
   z pewnych adresow?

A poza tym po prostu nie zwyklem rozglaszac publicznie listow, ktorymi
ktos sam sie kompromituje, popisujac sie swoja niewiedza. Ale skoro
tak bardzo prosisz:

| To: root_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl
|
| Szanowny Panie,
| Otrzymalem kilkakrotnie maile jak zalaczono, pochodzace - jesli wierzyc
| naglowkowi (nizej) - z Panskiego adresu. Jak rozumiem, ktos w sposob
| nieuprawniony korzysta z Panskiego dostepu, lub podszywa sie przez Pana
| dla wysylania prymitywnych dowcipow. Poniewaz stanowi to zagrozenie dla
| Panstwa systemu, uwazam ze powinien Pan o tym wiedziec.
| From: cancelbot_at_usenet.pl

Nie wiem, czy jeszcze komus oprocz p. Skulskiego trzeba tlumaczyc, ze
program sendmail zwykle dziala z prawami root i podejrzana sytuacja jest
raczej wlasnie to, gdy w received jest INNA nazwa uzytkownika niz
root lub daemon.

(definitywny koniec moich odpowiedzi w tych watkach)

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2636 tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS