Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 22:32:27 MET

Na pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> napisal
do Tomka Surmacza <tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl>:
> To jest niestey Panski obowiazek, Panie Administratorze: grzecznie
> odpowiadac na grzeczne listy i tlumaczyc uzytkownikom to, czego nie
> wiedza. A jak Pan _tego_ nie wie, to poszukac innej pracy. Bez kontaktu
> z paskudnymi uzytkownikami.

Wiecie co, Panie Skulski? Chrzanicie farmazony. Jakiś administrator
na Politechnice Łódzkiej albo w ternet.pl oże i ma obowiązek
odpowiadać na Pańskie pytania, na pewno nie ma takiego obowiązku
administrator systemu Politechniki Wrocławskiej (któremu płacą za
odpowiadanie studentom i pracownikom Politechniki Wrocławskiej, nie
każdemu, kto ma nieuzasadnione pretensje do świata), na którym Pan nie
ma konta i z którego jeżeli Pan korzysta, to tylko dzięki uprzejmości
własciciela. A na ten przyjkład ja jako administrator nie mam
_żadnego_ obowiązku odpowiadać na pytania, czy to Pańskie, czy to
moich użytkownikow, ja od tego mam ludzi szkolonych do pracy z
ciężkimi przypadkami. Niech Pan dobrze poszuka, moze na Politechnice
Łodzkiej znajdzie Pan kogos zainteresowanego psychologią.

_tmo