Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 21:34:27 MET

Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl>:
> To jest niestey Panski obowiazek, Panie Administratorze: grzecznie
> odpowiadac na grzeczne listy i tlumaczyc uzytkownikom to, czego nie
> wiedza. A jak Pan _tego_ nie wie, to poszukac innej pracy. Bez kontaktu
> z paskudnymi uzytkownikami.

Wielce Szanowny Panie Spammer!

Nie masz Pan prawa korzystać z żadnych serwerów, w tym z serwerów
NEWSów. Pan jedynie możesz z tego korzystać. Nikt nie gwarantuje,
że pańska przesyłka zostanie dostarczona, mogę jedynie zagwarantować,
że dostęp do newsów może zostać cofnięty...

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych