Re: 0-700

Autor: Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 21:50:42 MET

On Thu, 14 Dec 1995, Jarek Lis wrote:

> He, he - dobry przyklad. Otwieram gazete (polska!), czytam ze moge cos
> wygrac, tylko musze zadwonic. Wiec krece. A potem przychodzi mi rachunek na
> 10mln, bo numer byl w HonkKongu, albo 0-700-..

Przepraszam ze sie wtracam ale:

Mozna otworzyc gazete wybrac numer z ogloszenia wykrecic i gwarantuje ze
jesli jest to numer audiotexsu w Honkongu to sie nie poloczysz. Od
poczatku tego roku (chyba) wszystkie poloczenia z uslugami typu
sekstelefon, party-phone, czy horoskop a zlokalizowane poza granicami
kraju nie sa realizowane w ruchu automatycznym. Jedyna mozliwosc
polaczenia sie z takimi uslugami to zamowic rozmowe (ruch reczny).
Dzwoniac z kolei na numer zaczynajacy sie od 0-700.. na pewno laczysz sie
w granicach Polski (juz widze te listy ze monopolista utrudnia zycie
konkurencji ale zwazcie ze od czasu wprowadzenia tych ograniczen ilosc
reklamacji spadla o ok.60-70%)

        Pozdrawiam
                Grzechu

--