Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 21:47:42 MET

Andrzej Eilmes napisal(-a) :
> Przepraszam, za zabieranie glosu jeszcze raz, ale jednak nie moge sie
> powstrzymac (to juz niedlugo, tylko do 1. stycznia, wytrzymajcie ;-))
> Nie mam zamiaru wprowadzac zadnego zarzadzania centralnego. NASK wprowadzil
> zasade oplat za megabajt i ma to pewne konsekwencje. Pisalem juz chwile
> wczesniej, ze branie pieniedzy powinno do czegos zobowiazywac. I jesli mam
> placic, to jest mi obojetne, czy NASK zatrudni za te pieniadze "tabuny
> pracownikow", czy doksztalci adminow. To jego sprawa - ma natomiast

NASK ma mnie ksztalcic? A jak ja nie pracuje w NASK (za to MX mam dobry) to
co ? To w ramach abonamentu?

> zorganizowac siec tak, zeby klient nie placil dodatkowo za bledy w
> konfiguracji.

Ale jesli sp... nie on ale klient to na czym ma mu zalezec?

> Natomiast jest oczywiscie inne wyjscie: zrezygnowac z oplat za megabajt.
> I wtedy bedzie mi obojetne, ktoredy pojdzie moj list i jak bedzie ustawiony mx.

Te rozwiazanie jako z gruntu niemozliwe, wycofalismy na poczatku rozmowy :((

> Andrzej Eilmes
>
> PS. Czy jak TPSA przysle komus rachunek za telefon na 10 mln, to tez Panstwo
> stwiedzaja, ze przeciez nie moze byc takiej centralizacji, zeby kontrolowac te
> tabuny technikow, i co taka duza firma moze poradzic na to, ze ktos tam cos
> sknocil.

No tak, tyle ze rozmowe telefoniczna to sie jeszcze da policzyc, ale nie
jest to takie proste (a kto mowil ze ma byc ?!?!) z IP. Zreszta, nie wiem
dlaczego bronie NASK ?

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>