Re: 0-700

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 19:38:04 MET

Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: Przepraszam ze sie wtracam ale:
:
: Mozna otworzyc gazete wybrac numer z ogloszenia wykrecic i gwarantuje ze
: jesli jest to numer audiotexsu w Honkongu to sie nie poloczysz. Od
: poczatku tego roku (chyba) wszystkie poloczenia z uslugami typu
: sekstelefon, party-phone, czy horoskop a zlokalizowane poza granicami
: kraju nie sa realizowane w ruchu automatycznym.

Calkiem mozliwe - nigdy nie probowalem. I poniekad sluszne.
Zastanawia mnie tylko, jak TPSA to zrobila? Lacznosc automatyczna
poza kraj jest, sam dzwonilem. Skad TPSA wie, ze to sextelefon?

Chyba ze czytaja gazety...

: Jedyna mozliwosc
: polaczenia sie z takimi uslugami to zamowic rozmowe (ruch reczny).
: Dzwoniac z kolei na numer zaczynajacy sie od 0-700.. na pewno laczysz sie
: w granicach Polski

Tak, ale placisz podobnie! Ciekawe, czy TPSA wymaga od swoich kontrahentow
ktorym instaluje numery 700, zeby we wszystkich ogloszeniach bylo
odpowiednio duza czcionka napisane 'Koszt rozmowy....'

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |