Re: 0-700

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 14:29:35 MET

Jerzy> Rozpatrz nastepujace 3 sytuacje:

Jerzy> Obywatel A dzwonil sobie do SEX-telefonow na Bahamach i
Jerzy> wydzwonil 20 Mzl.

Jerzy> Obywatelowi B ktos wpial sie w drut w piwnicy i zrobil jw.

Jerzy> Obywatelowi C trafila sie awaria pocztowego licznika, co
Jerzy> 'nastukalo' mu sume jak wyzej.

Rozwiazanie zastosowane przez TPSA nie zabezpiecza przed B, i nie daje
mozliwosci zadnej kontroli na 0-700. Pol rozwiazania to gorzej niz
zadne.

Aha, i przy okazji: wyjasnial tu ktos, ze na 700 to ludzie mniej
dzwonia, bo tam nie ma seksu, tylko jest partyline, czy jakos tak. Czy
ktos mi moze powiedziec, o co tu chodzi, i co to za roznica? W zyciu
nie korzystalem z takich uslug, wiec skad mnie biednemu wiedziec 8-)
Aha, i skad TPSA wie, ze w tych 700 to jakiegos rodzaju rozmow nie ma?
Podsluchuja?

  MJ