Re: 0-700

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 10:37:25 MET

Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:

: jesli jest to numer audiotexsu w Honkongu to sie nie poloczysz. Od
: poczatku tego roku (chyba) wszystkie poloczenia z uslugami typu
: sekstelefon, party-phone, czy horoskop a zlokalizowane poza granicami
: kraju nie sa realizowane w ruchu automatycznym. Jedyna mozliwosc
: polaczenia sie z takimi uslugami to zamowic rozmowe (ruch reczny).

I jest to chamstwo jakich malo. Dlaczego? Dlatego, ze:
(1) jesli i tak lacza kazdego, kto zechce, to reczne laczenie nie daje
    nic poza zwiekszeniem kosztow (pensje telefonistek)
(2) jesli nie lacza kazdego, to jak odrozniaja tego, kogo moga polaczyc
    od tego, kogo nie powinni? Po glosie? Ze niby jak jestem piskliwym
    tenorkiem, to nie moge sobie pogwarzyc z panienka w HongKongu?
    Zreszta kto w ogole dal TPSA prawo do decydowania, z kom abonenci
    moga rozmawiac, a z kim nie?

: Dzwoniac z kolei na numer zaczynajacy sie od 0-700.. na pewno laczysz sie
: w granicach Polski (juz widze te listy ze monopolista utrudnia zycie
: konkurencji ale zwazcie ze od czasu wprowadzenia tych ograniczen ilosc
: reklamacji spadla o ok.60-70%)

Moze jeszcze przytoczymy daty wprowadzenia siedemsetek i telefonistek?
I pomyslimy, dlaczego sa nie tak bardzo rozne? I dodamy wykaz taryf
siedemsetek? I wtedy podyskutujemy...
Jesli chodzi o jakosc uslug, to TPSA nie jest zanadto lepsza od NASK.
Przyklad: Warszawa, 617 -> 33, ponad 50% "gluchych telefonow". A 617
nie jest zaden klepak czy KuntaKinte, tylko EWSD :-)

--
	Leszek.