Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 22:06:50 MET

Michal Jankowski napisal(-a) :
> Lech> Moze bedzie to wygladalo na odbicie pileczki, ale czy NASK w
> Lech> ogole probowal wykorzystac ten potencjal lezacy odlogiem?
>
> Oficjalne stanowisko NASK, wyrazone ustami AZ na zebraniu z udzialem
> min. Kozlowskiej, jest takie, ze wszyscy inni (oprocz TPSA) posiadacze
> kabli nadajacych sie do przesylania IP nie maja wymaganych prawem
> zezwolen/koncesji/licencji/whatever na swiadczenie takich uslug, ergo
> NASK nie moze z nich skorzystac, niezaleznie od tego, jakie sa u nich
> ceny.

A skad NASK moze wiedziec jakie sa u nich ceny skoro w/w posiadacz posiada
lacza ale (cytujac) nie jest providerem i nie moze z nich korzystac NASK. To
na jakiej podstawie twierdzisz ze dane lacze jest za drogie skoro o nim za
bardzo nikt (poza posiadaczem) wiecej nie wie. Jak bardzo nie wie to Leszek
juz napisal (pokazal jaka odleglosc dzieli jego kable od jednego z wezlow
WARMANa i to akurat w rejonie gdzie TPSA pozostalo juz wynajmowac listonoszy
do noszenia pakietow w wiadrach).

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>