Re: Domeny 0.5

Autor: Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Wed 01 Nov 1995 - 09:38:58 MET

On Tue, 31 Oct 1995, Jacek Piskozub wrote:

> W 100% popieram przedmowce. Czy nadal jestesmy "nieliczni"?
Podpisuje sie obiema rekami. Zdaje mi sie ze to jest cos jak z Krajowa
Rada Radiofonii - nieliczne grono decyduje o zdaniu tych "nielicznych"

> Zgodnie z polskim prawem powinna byc instancja odwolawcza. Poza tym jest to
> dzialalnosc wlasciwa dla administracji panstwowej (nie uwazamy chyba, ze
> internet to klub prywatny) a zatem powinna byc mozliwosc zaskarzenia do
> sadow administracyjnych.
Zgodnie z prawem i logika firma ktora dolacza sie do Internetu powinna
podpisac umowe z providerem. Wywczas zapis o rozstrzyganiu sporow np.
przez sady cywilne zawiera sie w > > >

> Prosze dodac 376 (?) 49go atora (mnie)z propozycja aby wrzucic ten dokument
> do kosza na smieci.
Nie wiem czy nie lepiej byloby go zostawic w ramach przestrogi dla potomnych
Bez urazy
        Pozdrawiam
                Grzechu

--
I       Grzegorz Stepniak       I e-mail:                      I
I   Telekomunikacja Polska S.A. I    gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl I